Sad-Cat

Alla inlägg under juli 2013

Av sad-cat - 13 juli 2013 12:17

Alltså nu tror jag ja slutar... 6 st hat besökt bloggen idag men ändå!!! På riktigt!! Min nya blogg får ni inte veta vad den heter!!! Av hemligt

Av sad-cat - 10 juli 2013 23:45

6 besökare igår...


Men ingen visat tecknen på liv...



Omg... Of My Gun

Lol Like Of Live

Wtf Whata Fisch


JAg tror jag berättar vem jag är..... Ebb ledtråd för. Varje inlägg... Om ca 2 besökare kmr lämnat jag en. Ledtråd...
1 idag då tyvärr... 1 kvar

Av sad-cat - 9 juli 2013 10:52

Lyssnar på P!nk med Fucking Perfect. Hon är bra, hennes texter är som ett liv. Och hon gör det ändå glatt. Dock så känner jag mig lessen när jag lyssnar... Jag är jag... Jag är en sad... Sad-Cat. Jag skriver om mitt liv för att folk ska få veta. Dem ska få veta vad som gör dem glada och inte leva som jag. Fast ni som läser är få. Jag vill vara. Som andra. Jag vill vara populär... Men det går inte. Med glasögon, finnar och sånt här liv är det...tomt.

[Bild]

Av sad-cat - 8 juli 2013 12:49

Kanske inte skriver mer...

Ingen kollar


Ingen märker


Ingen

 Ingen

  Ingen

   Ingen

    INGEN




Ingen märker liv

Inte död
Inte mig


Kanske märker dem teknologi


#FUCKME



#Wtf


#MaybeSlutarIngenKOllar

Av sad-cat - 7 juli 2013 10:29

Sitter nu i soffan och kollar på Hjärnkontoret....

Tråkigt....


Var nära att skära mig igår..., det... Jag... Jag kunde inte....


Gråter utan anledning,.. Men jag tror det är för att jag inte sett mitt blod elr nåt... Tyck det är konstigt men jag står för det!
Little bit of me will die... But the other want to be alive

Tagga: #TyckInteSyndOmDeDödaTyckSyndOmDeLevande på era. Instagram foton om ni gillar/besöker min blogg ofta.

Tyck inte synd om de döda tyck synd om de levande

Av sad-cat - 6 juli 2013 18:10

2-3 tjejer mobbade mig på en hemsida i nån vecka... Sen kollade dem upp bloggen, 1 sa förlåt utan att säga att den kollat upp. Den andra ignorerade mig och den tredje skrev:
ÄR SAD-CAT DIN BLOGG? Förlåt!!! Visste inte att du levde så!! Förlåter du mig??

Det är bra att man säger förlåt... Men min blogg förändrar väl inte hur ni ser upp mot mig?? Gör det mig annorlunda på ett bra eller dåligt sätt? Ingen sin kollar, ingen som svarar? INGEN? Oj, glömde.... Jag sa ju att jag slutade... Alla drömmer vi nog om att bli känd men att skriva om sånt här och bli känd? Omöjligt

Av sad-cat - 6 juli 2013 18:04

Jag är verkligen lessen!!! Har inte bloggat på dagar! Åt en korv idag och en macka. Varit på Frösö och Jamtli. Det var ju roligt,.. Inte. Första dagen regnade det. Andra Dan var det sånt bråk om brorsorna... Mår shit...



En macka o en korv


Ja,jag försöker svälta... Lite....

Sitter i bilen just nu och ä hungrig, sliten och trött. Har knappt sovit, knappt ätit och så har vi kört bil 2 till 5 timmar om dagen i 4 dagar

Av sad-cat - 2 juli 2013 10:18

Jag sa det..


Jag vill det...


Men jag måste få ut det...


Försökte svälta dem här sista dagarna...


Spydde nästan, fick huvudvärk hela kvällen och är förkyld nu..



Så ingen bra ide....


Psyk...Psyk...Psyk...



VILL INTE DIT

                DIT

                 DIT

                   DIT



NEVER EVER

NEVER EVER

NEVER EVER


Sad-Cat är här igen. Och hon stannar


Presentation


Anonym tjej (än så länge) som skriver om sitt liv...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ska jag sluta med bloggen eller vill i veta mer?
  S L U T A NUU Jag blir lessen när jag läser
 Nej!!!
 A B S O L U T I N T E

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards