Sad-Cat

Alla inlägg under juni 2013

...

Av sad-cat - 30 juni 2013 14:23

ny adress:

www.sssugar-Zzzombie.bloggplatsen.se



Hoppas ni like it


Psyket enligt en av mina kompisar: Man ä koko i huvet.


Blir lessen... -.-

Av sad-cat - 29 juni 2013 17:53

Detta är till ALLA, ni som jag känner, ni som läser och ni idioter som mobbar.


Jag slutar!


Kanske får ni se min nya blogg då o då... Men då skriver jag inte så mycket sånt här. Jag skriver om vad som händer i mitt nya liv. I det liv jag blir den jag var förr. I det liv jag är den jag är. Och försöker stå upp för det.  Finns på Whatsapp, Instagram (Sssugar_Zzzombie heter jag på Instagram) och så finns jag alltid här. I himlen och helvetet. Förevigt.





Tyck inte synd om de levande
Tyck synd om de döda

Och nu är det synd om... Ingen

Riddarspel ikväll, tjao!

Av sad-cat - 28 juni 2013 15:10

Trodde det var fler

[Bild]

Av sad-cat - 26 juni 2013 14:30

I just want to die


On roses


Black Roses


Ded... Its my life

Oj

Av sad-cat - 24 juni 2013 18:21

Jag vet inte vad jag ska göra...

Jag vill börja om!

Bli den där tjejen som är tyst gillar skolan och knappt säger vad hon tycker.


Men jag är den där missbildade tjejen som verkar koko.


Vilken sida är bäst enligt er?


Svara på kommentarer är ni snälla!!!



En till fråga:

Om er familj bråkar, om du inte är nöjd med dig själv och om du hatar din bror vad gör du då?

Jag vet inte vad jag ska göra...

Av sad-cat - 24 juni 2013 00:02

Min instagram: _sad_cat_
Min kik: cookiecupcakeloveit_
Mitt liv: Suck

Av sad-cat - 23 juni 2013 23:03

Hate me Now, Hate me Still, Always Will!
Om du håller min hand hårt ocih säger att jag är värdefull via sms så tror jag dog inte. Jag vill höra det i verkligheten...

Jag vågar inte. Inte sägs cad jag tycker! Det jag vill vara är en tjej som bryter mot det killiga och tjejiga. Jag vill ha en emo-stil. Svart på vitt. Jag vill visa vem jag är. Om jag bara



Var modig

Av sad-cat - 23 juni 2013 18:55

HATE THIS



(jag har inte bloggat för jag har haft dator-förbud typ)

3 saker:
1. Bryr ni (alla mina så som kallade vänner) er mer bara för att jag skriver hur jag känner?
2. Jag berättade att jag skär mig... #IJustWantToBeFuckingHappyAgain
3. Mitt...handikappade fucking livsstil har tagit knäcken på mig.


1: Du är inte en bla bla bla bla... FÅR HÖRA DET AV DIG VARJE DAG (du vet vem du ä)
2: Mamma blev rädd.. Skällde, jag grät, blir skickade till psyket kanske. Önskar jag fick prata med kuratorn nu
3: Min livsstil? O.O Jag är ett handikappat Fucking Freak (okej, ett monster) som sitter vid datorn och skriver in mina känslor på en handikappad blogg som jag tror ska få mig bättre.

#HashtaggarhatemylifeFuckingLivsstilfattanielrvad???
I Just Want To... Ye, you now... Kill me.

Tyck inte synd om de döda, tyck synd om de levande



Just nu... Äre synd om... ingen

Presentation


Anonym tjej (än så länge) som skriver om sitt liv...

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Ska jag sluta med bloggen eller vill i veta mer?
  S L U T A NUU Jag blir lessen när jag läser
 Nej!!!
 A B S O L U T I N T E

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards